Thursday 25 March 2010

at Paris Fashion week



↑click photo to see more details.





↑click photo to see more details.


あたたかな瞳、それはあたしを強くする。

寒さでへこたれそうな時でも、その瞳は
まだやれる、もっと出来る、
そんな気持ちを与えてくれる。



Navy coat, brown bag, green pants
at Louis Vuitton.


上の男の人はフォトグラファー。
下の人はUnited Arrowsの栗野さん。
(see Tokyo dandy gentlemen vol.2

6 comments:

Cheek said...

Masculinity in the modern world is becoming more comfortable with men who take care of themselves. Great photos. Who is the man in the second photo?

T.IMAI said...

このサイトを見て楽しむのが日課となりました。世の中元気ないですが、ここでは元気を取り戻せます。私は二番目のおじさんにぐっと来ました。可愛いです(笑)。

UshiSato said...

i super lurv the bagssss....

UshiSato said...

i super lurv the bagssss....

UshiSato said...

i super lurv the bagssss....

UshiSato said...

i super lurv the bagssss....