Thursday 24 November 2011

on the street, Harajuku




Do you remember her?

久しぶりにあった彼女
ちょっとあわなかっただけで
印象があまりにも変わってて吃驚してしまった。


She told today is her 20th bitrhday,so her friend would make a birthday party 
at crape shop in Ko-enji.

今日が二十歳のお誕生日。
実際この時期の「女の子」って
変化進化のまさに渦中で。
(少なくともあたしはそうだった)

Beautiful corsage on her head is bought at 
TAROCK with ricco,
her fav vintage shop.


めまぐるしく移り変わる自分自身の気持ちに
他ならぬ自分自身でさえついていくのがやっとだったりする。


「うーん、なんとなくなんですけど落ち着こうかなって。」
前と変わらず鈴のような声でコロコロ笑う。

I feel she has become mature day by day,
that's why I want to take a pic of her.
Yes, I want to recognize  her progress in my pics, I think.


アンケート。将来やりたい事の欄には
「自立したい」って書いてある。


No comments: