Sunday, 15 September 2013

My Tokyo 100 guide book in Taiwan !



夢が、また一つ叶いました。
去年の3月、「日々是東京百景」という
東京の魅力をぎゅっとつめた本を
出させてもらいました。

私のかんじる東京の魅力をすべて
一つに閉じ込めた一冊。

It's so happy to announce
STYLEfromTOKYO published 
new tokyo guide book
translated  in Chinese.
in Taiwan, Macao, and Singapore!


ファッションが好きです。
東京のこの街が、好きです。
出会う人々それぞれに
かけがえのない魅力を感じています。

You can find local  and nice
select shop, vintage shop,
gift shop , cosy cafe and so on
at my book

大好きな街、東京の魅力をもっともっと
沢山の人とシェアしたい。

I really hope 
all of you will enjoy it!

そんなお願いが伝わったのか、
あたしの日々是東京は
海を越えて、台湾、マカオ、シンガポールで
かの地の言葉に素敵に翻訳をほどこされ、
発売される事になりました。

See you at some book shop
in Taiwan, Macao and Singapore! 


かの地で、かの人達に
東京、この街と、この街の人たちの
魅力がもっともっと伝えられますように。

愛してもらえる一冊になりますように。

ありがとうございました!
Thank you! 




1 comment:

Anonymous said...

I would like to thank you for the efforts
you've put in writing this website. I am hoping to see the same
high-grade content from you in the future as well. In fact, your
creative writing abilities has motivated me to get my very
own blog now ;)

Look into my page - http://gramlamb.com/buy-instagram-photo-likes